preskoči na sadržaj

Industrijska strojarska škola

 > Naslovnica
Vijesti

2021. - Godina čitanja

Autor: TANJA Novak Pavić, 24. 2. 2021.

Čitajmo da ne ostanemo bez riječi!

Međunarodni dan materinskoga jezika, Dani hrvatskoga jezika, Mjesec hrvatskoga jezika pa sve do Godine čitanja

Godina 2021. je proglašena Godinom čitanja, a tu odluku donijela je Hrvatska vlada na prijedlog Ministarstva kulture i medija u sklopu akcijskog plana Nacionalne strategije poticanja čitanja. Ovom se akcijom želi pridonijeti razvoju kulture čitanja i omogućiti što većem dijelu društva čitanje sa zadovoljstvom i razumijevanjem. Uslijed novih pandemijskih okolnosti čitanje je aktivnost koja može doći više do izražaja i poboljšati ukupnu kvalitetu života svakog pojedinca, a osobito mladog čovjeka.

I naša će škola obilježiti Godinu čitanja s više aktivnosti tijekom cijele godine. Održat ćemo radionice na temu „Pjesnici o proljeću“ te radionice o cjelovitim digitalnim izdanjima na mrežnim stranicama gdje će se učenici upoznati s web stranicama koje nude besplatna izdanja knjiga. Učenici će izrađivati digitalne postere i plakate na temu „Čitanje je opet in“ i '21. -Godina čitanja“, a profesorice hrvatskog jezika će također osmisliti i druge aktivnosti promoviranja i poticanja čitanja u 2021. godini.  Mjesec hrvatske knjige u listopadu i studenom osobito će biti posvećen Godini čitanja s izložbama i radionicama o povijesti knjige i čitanja.

Učenici 1. a razreda su, pod voditeljstvom prof. Ivane Jagić obilježili Međunarodni dan materinskoga jezika 21. veljače, kad započinje Mjesec hrvatskoga jezika i traje sve do 17. veljače 2021. godine. (Od 13. do 17. ožujka posebno se obilježavaju Dani hrvatskoga jezika.) Učenici su kroz osobni angažman osvijestili značaj materinskoga jezika za nacionalni identitet svakog naroda, govorili su o jezicima u Europskoj uniji, o razvoju i promjenama jezika, s naročitim naglaskom na hrvatski jezik. Profesorica Jagić će također s učenicima drugih razreda provesti radionice o stvaranju čitalačke publike.  Fotografije izložbi su u nastavku.

"Zašto nam je još čitanje važno? Identifikacijski modeli koji se javljaju u književnosti nude mogućnosti za uspješnije razumijevanje međuljudske komunikacije, bolje rješavanje konflikata ili potpunije shvaćanje onoga što nam u životu pomaže ili što nam prijeti. Čitanje povećava emotivnu inteligenciju i toleranciju. Puno je različitih emocionalno-spoznajnih, stručnih i korisnih razloga za poticanje čitanje, ali jednako tako je važno čitanje koje razvija samosvijest, samopouzdanje i vrijednosti koje nisu uvijek mjerljive, vidljive, ali su dugoročno važne za kvalitetu života pojedinca i opće dobro zajednice. Upravo zato je 2021. godina pravi trenutak za proglašavanje Godine čitanja u kojoj će cijela Hrvatska čitati zajedno.
Jednako kao što čitanje doprinosi razvoju društva, tako i društvo treba omogućiti usvajanje i razvijanje čitateljskih navika i oblikovanje kompetentnih čitatelja. U tom smislu Nacionalna strategija poticanja čitanja Vlade Republike Hrvatske promiče čitanje kao osobitu društvenu vrijednost." (preuzeto sa stranice Ministarstva kulture i medija).

 








Tražilica
 
ISŠ - kontakti
 
MATERIJALI ZA POPRAVNE I RAZREDNE ISPITE

Dragi učenici,

ovdje se nalaze pitanja i primjeri  zadataka za popravne i razredne ispite te općenito za svladavanje gradiva za sve predmete.

 
PRVI RAZREDI
 
DRUGI RAZREDI
 
TREĆI RAZREDI
 
Vremenici

 
Kutak za učenike
 
Školska knjižnica
 
Anketa
Jeste li pronašli informacije koje ste željeli na školskim web stranicama?




 

 

 
POVEZNICE





 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 11. 2009.

Ukupno: 5144549
Ovaj mjesec: 2056
Ovaj tjedan: 297
Danas: 59
 

 
 
« Travanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

 
VIJESTI - NASLOVNICA
16.04.2021. 10:49
Organizacija nastave u tjednu od 19. do 23. travnja 2021. godine
Dragi učenici, poštovani roditelji! Prema odluci Stožera civilne zaštite Grada Zagreba, a na prijedlog Gradskog ureda za obrazovanje, nastava će se u tjednu od 19. do 23. travnja 2021. godine za sve učenike naše škole održavati po modelu C, odnosno na daljinu (online) u poslijepodnevnoj smjeni u realnom vremenu. Teorijska nastava počinje u 14:10 sati prema popodnevnom rasporedu, a online nastava u Školskoj radionici odvijat će se po redovnom rasporedu. Na praktičnu nastavu kod poslodavca učenici odlaze uobičajeno ako poslodavac može osigurati epidemiološke mjere. 

31.03.2021. 11:50
Ususret Uskrsu!
Vrijeme je dobrih djela, vrijeme je nove nade! U povodu nadolazećeg najvećeg kršćanskog blagdana Uskrsa, u školskoj smo knjižnici organizirali kreativnu uskrsnu radionicu za učenike. Uz zabavno druženje, izrađivali smo uskrsne dekoracije raznovrsnim tehnikama, ponajviše izrađivanjem 3D pisanica od papira čime smo vježbali i crtanje po predlošku. U radionici su sudjelovali učenici 3.e razreda, zajedno s razrednicom Ivanom Šutalo.    

24.03.2021. 15:59
Naša škola u nagradnom natječaju Digitalna igra(čka)!
Institut za razvoj i inovativnost mladih (IRIM) je organizator različitih aktivnosti i projekata kojima se kod djece i odraslih nastoji potaknuti razvijanje digitalne pismenosti, znanja i kompetencija u programiranju, robotici i drugim STEM područjima. Njihovim se projektima također želi utjecati na kreativnost, upornost, kao i na razvoj vještina učenja te vještina rješavanja problema. U sklopu projekta Generacija NOW 2020./2021. IRIM je otvorio nagradni kreativan natječaj s temom Digitalna igra(čka) i osnovnom idejom da učenici osmisle kreativan rad na temu igre, društvene igre ili igračke i na taj način stvore neku novu digitalnu igru ili igračku. Učenici naše škole su sa svojim mentorima prihvatili ovaj kreativan izazov te u kategoriji od 1. do 4. razreda srednje škole sudjeluju s dva tima i dvije digitalne igračke (Lanterna i Žmigavac). Prvi tim, u sastavu učenika 2. c razreda usmjerenja alatničar: Vilim Brajović, Robert Kolarić, Nikola Stepušin i Slavko Špišić, izradio je pod mentorstvom Dragomira Bjelanovića svjetionik - lanternu s programiranim ritmom paljenja i gašenja svjetionika, a novonastala igra bila je plovidba noću u razredu. Učenici su odlučili izraditi model pravog svjetionika jer su se prvi put susreli s programiranjem. Na poveznici možete pogledati fotogaleriju stvaranja projekta, kao i videoprezentaciju projekta. Druga digitalna igračka s pokazivačima smjera („žmigavcima“) poučava djecu prometnoj kulturi u najranijoj dobi. Kućište igračke je odbačeni tetrapak te su učenici od autobusa dobili vatrogasno vozilo s pokazivačima smjera. Autori ove digitalne igračke su Marko Ripa i Neven Strugar, učenici 3. a razreda, usmjerenja automehaničar, a mentor im je bio nastavnik strojarske skupine predmeta Damir Deriš. Fotogalerija izrade rada i videoprezentacija. 

 

 

Uputite prijedloge, kritike, pohvale ... na web sadržaj škole na adresu:

industrijska.knjiznica

@gmail.com

 

 
 > Naslovnica
CMS za škole logo
Industrijska strojarska škola / Avenija Marina Držića 14, HR-10000 Zagreb / ss-industrijska-strojarska-zg.skole.hr / ured@ss-industrijska-strojarska-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju