preskoči na sadržaj

Industrijska strojarska škola

 > Naslovnica
Vijesti

CodeWeek u Industrijskoj strojarskoj školi - Robotika nije bauk

Autor: Kristinka Lemaić, 22. 10. 2020.

Da robotika i programiranje nisu bauk, odlučili su pokazati učenici triju škola sudjelovanjem u online razmjeni iskustava i znanja povodom Europskog tjedna programiranja.

Učenici Gimnazije „Vukovar“, Tehničke škole iz Karlovca i Industrijske strojarske škole, u zajedničkom online susretu, govorili su o svojim iskustvima u području programiranja i robotike te predstavili nekoliko svojih uradaka. Susret su osmislile i moderirale nastavnice Sanja Pavlović Šijanović, Sanda Šutalo i Kristinka Lemaić putem Zoom platforme, zajedničkim uključivanjem učenika triju škola. Susret je organiziran povodom obilježavanja Europskog tjedna programiranja.  Ovogodišnje osmo izdanje Tjedna održava se od 10. do 25. listopada 2020. godine, no s obzirom na aktualnu epidemiološku situaciju velik dio događanja premješten je u virtualni svijet. Društvenu inicijativu Tjedan programiranja [Code Week] pokrenula je Europska komisija s ciljem približavanja programiranja i digitalne pismenosti na zabavan način. Ovo događanje iz godine u godinu okuplja sve više sudionika pa je tako 2019. godine broj sudionika dosegnuo 4,2 milijuna ljudi iz više od 80 zemalja svijeta.

Cilj događanja pod nazivom “Robotika i programiranje nisu bauk” bio je, na zabavan i angažirajući način, popularizirati programiranje, robotiku i digitalnu pismenost te suradnjom proširiti poimanje tehnologije kao i unaprijediti razvoj vještina i sposobnosti za istraživanje novih ideja.

Na poveznici https://bit.ly/CodeWeek2020Robotika pogledajte video „Robotika nije bauk“ koji je za sve učenike pripremio Petar Ljubotina, sveučilišni prvostupnik i student četvrte godine Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu te dobitnik Rektorove nagrade za akademsku godinu 2020./2021. Ostale informacije o CodeWeeku pročitajte klikom na „više“.

Učenje programiranja olakšava snalaženje u svijetu u kojem obitavamo. Ono omogućuje praktično rješavanje problema njegovim rastavljanjem na manje i lakše rješive cjeline što pruža širu perspektivu same problemske situacije, a time i više mogućnosti njenog rješavanja. Programiranjem razvijamo sistematično i interdisciplinarno razmišljanje međusobno povezujući mnoštvo informacija. Čak i pogreške koje se pojavljuju prilikom pisanja linija koda ili spajanja elektroničkih komponenti, zasigurno doprinose aktivnom učenju i izgradnji samopouzdanja.

Učenici vukovarske Gimnazije predstavili su nekoliko gotovih kreacija u kojima su koristili Arduino tehnologiju i IoT te pokazali rad s LittleBits-ima 

https://animoto.com/play/X4CjWSpl1vyEi8ec1FAjag

dok su učenici Tehničke škole iz Karlovca demonstrirali svoje programske kodove za igranje društvenih igara  izrađene u C++. Industrijska strojarska škola predstavila se video sadržajem koji je za sve učenike pripremio Petar Ljubotina, sveučilišni prvostupnik i student četvrte godine Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu. Za svoj znanstveni timski rad “Humanoidni robot Pepper kao menadžer dobrodošlice na FER-u” Petar Ljubotina nagrađen je Rektorovom nagradom za akademsku godinu 2019./2020. u području tehničkih znanosti. Da robotika zaista nije bauk i što vam to humanoidni robot Pepper ima za pokazati i reći mogli ste već vidjeti u videu na poveznici https://bit.ly/CodeWeek2020Robotika.

Zahvaljujemo prof. dr. sc. Zdenku Kovačiću, redovitom profesoru Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu,  na suglasnosti i prilici da učenici dobiju uvid u rad studenata FER-a.

Raznolikost predstavljenih sadržaja i primjera dobre prakse, dokaz je da programiranje pomaže u razvoju kompetencija kao što su računalno razmišljanje, rješavanje problema, kreativnost i timski rad, a sve su to doista poželjne vještine za bilo koje zanimanje.

Tehnologija brzo napreduje i naši učenici moraju biti kognitivno fleksibilni i sposobni za problemsko razmišljanje kako bi mogli pratiti i ravnopravno savladavati sve zahtjevnije izazove na tržištu rada. Zadovoljstvo naših učenika tijekom i nakon ovog zajedničkog događanja, pokazatelj je kako smo na dobrom putu te nas osnažuje u osmišljavanju novih događanja neformalnog karaktera jer i ona doprinose razvoju motivacije učenika za cjeloživotnim učenjem kako bi bili u mogućnosti razvijati i koristiti svoj kreativni potencijal  te u konačnici preuzeti odgovornost za svoj život i ostvarenje svojih ciljeva.








Tražilica
 
ISŠ - kontakti
 
MATERIJALI ZA POPRAVNE I RAZREDNE ISPITE

Dragi učenici,

ovdje se nalaze pitanja i primjeri  zadataka za popravne i razredne ispite te općenito za svladavanje gradiva za sve predmete.

 
PRVI RAZREDI
 
DRUGI RAZREDI
 
TREĆI RAZREDI
 
Vremenici

 
Kutak za učenike
 
Školska knjižnica
 
Anketa
Jeste li pronašli informacije koje ste željeli na školskim web stranicama?




 

 

 
POVEZNICE





 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 11. 2009.

Ukupno: 5128126
Ovaj mjesec: 2999
Ovaj tjedan: 721
Danas: 2
 

 
 
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

 
VIJESTI - NASLOVNICA
27.11.2020. 13:11
Industrijska strojarska škola dosegla je razinu digitalno osposobljene škole
Vremensko razdoblje od rujna 2016. godine do kolovoza 2018. godine obilježeno je nizom edukacija ciljano i svrhovito pripremljenih i organiziranih za odgojno-obrazovne i administrativne djelatnike iz 151 škole uključene u projekt "e-Škole: Uspostava sustava  razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)“. Kako je Industrijska strojarska škola (ISŠ) bila među prvih 151 škola, djelatnici ISŠ-a  imali su priliku upoznati se s načinima korištenja digitalne tehnologije i aplikacija koje su primjenjive u samoj nastavi, ali i za pripremu nastavnog procesa, a sve s ciljem razvoja digitalnih kompetencija koje su neosporno ključni preduvjet za primjenu digitalnih tehnologija u nastavi i poslovanju škole. Nismo ni slutili kako će razvoj digitalne zrelosti zapravo biti neophodna priprema za sve izazove koje nam je u 2020. godini donijela nastava na daljinu.  Digitalna zrelost škola koncept je koji, zbog sve rastuće važnosti digitalnih tehnologija u svakodnevnom životu i poslovanju, sve više dobiva na značaju u modernom obrazovnom sustavu. Europska komisija prepoznala je važnost ovog koncepta i svojim politikama i inicijativama sustavno potiče razvoj digitalne zrelosti škola. Kroz aktivnosti u programu e-Škole sustavno se razvija digitalna zrelost škola i prati se njihov napredak.

24.11.2020. 11:04
Što nakon srednje škole
U svrhu profesionalnog informiranja i usmjeravanja učenika završnih razreda srednje škole, Ambidekster udruga održala e on line radionicu „Što nakon srednje škole“ s učenicima 3.g razreda. Radionica se provodi u sklopu programa „Korak dalje“ te su kolegice Ivana Buljan Babić i Martina Šimunić imale priliku učenike 3.g razreda, koji se obrazuju za zanimanje CNC operater, upoznati sa svim važnim koracima i informacijama koje će poduzeti nakon završetka školovanja i prilikom ulaska u tržište rada.

17.11.2020. 11:39
Sat povijesti iz Vukovara
Učenici 1.b razrednog odjela Industrijske strojarske škole uživo su pratili sat povijesti iz Vukovara povodom obilježavanja Dana sjećanja na žrtvu Vukovara 1991. godine. Sat povijesti iz Vukovara, jedanaesti po redu, organizirali su učenici i učitelji Osnovne škole Dragutina Tadijanovića iz grada-heroja Vukovara. Hvala.

 

 

Uputite prijedloge, kritike, pohvale ... na web sadržaj škole na adresu:

industrijska.knjiznica

@gmail.com

 

 
 > Naslovnica
CMS za škole logo
Industrijska strojarska škola / Avenija Marina Držića 14, HR-10000 Zagreb / ss-industrijska-strojarska-zg.skole.hr / ured@ss-industrijska-strojarska-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju