2017-07-14 14:16:34 Drugi stručni skup Županijskog stručnog vijeća strojarstva u našoj Školi Industrijska strojarska škola je 29. lipnja 2017. godine organizirala održavanje stručnog skupa Županijskog stručnog vijeća strojarstva za trogodišnje strukovne škole Grada Zagreba u Obrazovnom sektoru strojarstva, brodogradnje i metalurgije. Nakon pozdravnog govora voditeljice Županijskog stručnog vijeća Karmen Mott Bingula, nekoliko uvodnih riječi prisutnima je uputio i Damir Zvonar, viši stručni savjetnik iz Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih. U radu stručnog skupa sudjelovala su 42 nastavnika i stručna suradnika iz 10 strukovnih škola Grada Zagreba i Zagrebačke županije, a prisutni su bili i Nevena Kurteš kao i Zoran Varga iz Hrvatske obrtničke komore. Škole koje su sudjelovale u radu stručnog skupa su: · Industrijska strojarska škola, Avenija Marina Držića 14, Zagreb · Strojarska tehnička škola Fausta Vrančića , Avenija Marina Držića 14, Zagreb · Elektrostrojarska i obrtnička škola, Selska cesta 83, Zagreb · Škola za montažu instalacija i metalnih konstrukcija, Sveti Duh 129, Zagreb · Škola za cestovni promet, Trg John F. Kennedyja 8, Zagreb · Obrtnička i industrijska graditeljska škola, Avenija Većeslava Holjevca 13, Novi Zagreb . Srednja škola Dugo Selo . Srednja strukovna škola, Samobor . Srednja strukovna škola, Velika Gorica · Centar za odgoj i obrazovanje „Slava Raškaj“, Ulica Vladimira Nazora 47, Zagreb
Sadržaj rada stručnog skupa bio je sljedeći: 1. Problemska nastava, predavač Kristina Škaler, mag.ing.mech. 2. IKT u nastavi-ClassMarker – online (samo)provjera znanja, predavačice Tanja Dumbović, mag. psych. i Karmen Mott Bingula, dipl. ing.stroj. 3. Problemi u praktičnoj nastavi, Okrugli stol, predavač Mladen Zrno, prof. 4. Pitanja i prijedlozi
Ciljevi stručnog skupa bili su: Upoznavanje nastavnika s metodikom i didaktikom problemske nastave koja učenika stavlja u subjektnu, istraživačku i aktivnu poziciju dok je nastavnik organizator i motivator. Time se povećava efikasnost obrazovnog rada jer se u problemskoj situaciji pokreće učenikovo stvaralačko mišljenje i razvija inicijativa. Jedan od ciljeva bio je i upoznati sudionike s prednostima primjene informacijsko komunikacijske tehnologije pri čemu je predstavljen digitalni alat za online provjeru znanja ClassMarker, a dana je i psihološka analiza primjene digitalne tehnologije u nastavi sa zaključkom da ista može značajno dinamizirati nastavu, ali naravno ne i zamijeniti nastavnika. Cilj stručnog skupa bio je i analizirati probleme provođenja praktične nastave kao i kako poboljšati čimbenike koji određuju praktičnu nastavu u strukovnim školama (zakonski propisi, pedagoške kompetencije nastavnika, metodika praktične nastave, opremljenost školskih radionica, usklađivanje nastavnih planova s organizacijom rada radionica, suradnja dionika u praktičnoj nastavi). Analizom evaluacijskog upitnika ustanovljeno je da je stručni skup odlično prihvaćen od strane sudionika koji se nadaju kontinuitetu ovakvih događanja i još većoj mogućnosti aktivnog sudjelovanja.
|
Industrijska strojarska škola |