2021-03-24 15:59:18

Naša škola u nagradnom natječaju Digitalna igra(čka)!

Institut za razvoj i inovativnost mladih (IRIM) je organizator različitih aktivnosti i projekata kojima se kod djece i odraslih nastoji potaknuti razvijanje digitalne pismenosti, znanja i kompetencija u programiranju, robotici i drugim STEM područjima. Njihovim se projektima također želi utjecati na kreativnost, upornost, kao i na razvoj vještina učenja te vještina rješavanja problema.

U sklopu projekta Generacija NOW 2020./2021. IRIM je otvorio nagradni kreativan natječaj s temom Digitalna igra(čka) i osnovnom idejom da učenici osmisle kreativan rad na temu igre, društvene igre ili igračke i na taj način stvore neku novu digitalnu igru ili igračku. Učenici naše škole su sa svojim mentorima prihvatili ovaj kreativan izazov te u kategoriji od 1. do 4. razreda srednje škole sudjeluju s dva tima i dvije digitalne igračke (Lanterna i Žmigavac).

Prvi tim, u sastavu učenika 2. c razreda usmjerenja alatničar: Vilim Brajović, Robert Kolarić, Nikola Stepušin i Slavko Špišić, izradio je pod mentorstvom Dragomira Bjelanovića svjetionik - lanternu s programiranim ritmom paljenja i gašenja svjetionika, a novonastala igra bila je plovidba noću u razredu. Učenici su odlučili izraditi model pravog svjetionika jer su se prvi put susreli s programiranjem. Na poveznici možete pogledati fotogaleriju stvaranja projekta, kao i videoprezentaciju projekta. Druga digitalna igračka s pokazivačima smjera („žmigavcima“) poučava djecu prometnoj kulturi u najranijoj dobi. Kućište igračke je odbačeni tetrapak te su učenici od autobusa dobili vatrogasno vozilo s pokazivačima smjera. Autori ove digitalne igračke su Marko Ripa i Neven Strugar, učenici 3. a razreda, usmjerenja automehaničar, a mentor im je bio nastavnik strojarske skupine predmeta Damir Deriš. Fotogalerija izrade rada i videoprezentacija

Sve o nagradnom natječaju i pristiglim radovima/projektima učenika na poveznici.


Industrijska strojarska škola