2022-03-08 09:19:41

Mreža za mlade za socijalno uključivanje

U Industrijskoj strojarskoj školi održane su tri radionice za učenike s ciljem poboljšanja socijalnog uključivanja mladih. Nositelj projekta Mreža za mlade za socijalno uključivanje je Grad Zagreb, a partneri su Ambidekster klub, Udruženje „Djeca prva“, Hrabri telefon, udruga „Igra“ za pružanje rehabilitacijsko-edukacijske i psiho-socijalno-pedagoške pomoći, Centar za pružanje usluga u zajednici „Savjetovalište Luka Ritz“ i Dječji dom Zagreb. Učenicima Škole radionice je održao vanjski suradnik projekta, socijalni radnik Matija Vučko, mag. act. soc.

Mladi koji odrastaju u vremenu pandemije bolesti COVID-19 posebno su ranjiva skupina i u riziku od socijalne isključenosti. Često su suočeni s raznim životnim preprekama koje ranije nisu iskusili. S ciljem pripreme za samostalni život i poboljšanja perspektive socijalnog uključivanja mladih, u sklopu projekta Mreža za mlade za socijalno uključivanje organizirane su radionice iz područja komunikacije, aktivnog sudjelovanja mladih u društvu te zapošljavanje i karijere.

Podrobnije informacije o sudjelovanju naših učenika u radionicama pročitaje klikom na "više".

Učenici 2.e razreda u zanimanju instalater grijanja i klimatizacije Antonio Brkljačić, Zvonimir Zirdum, Dino Badić, Juraj Blaić, Ivan Ercegovac i Leon Marinčić sa socijalnim radnikom Matijom Vučkom razgovarali su o definiciji komunikacije, oblicima komunikacije (verbalna, neverbalna, interpersonalna, intrapersonalna, usmena, pismena i sl.) pri čemu su se najviše fokusirali na verbalnu i neverbalnu komunikaciju, aktivno slušanje i vrste neslušanja kao i na „ti i ja poruke“. Učenike je tijekom neformalnih radionica socijalni radnik Matija Vučko upoznao s  prednostima aktivnog sudjelovanja u društvu, udrugama mladih i za mlade, oblicima volontiranja, neprofitnim sektorom te nevladinim organizacijama. U okviru teme o zapošljavanju i karijeri učenici su saznali kako napisati životopis, koje mogućnosti pruža Hrvatski zavod za zapošljavanje i kako se prijaviti. Učenici su vježbali način komunikacije na razgovoru za posao.

Dojmovi učenika vrlo su pozitivni jer učenici smatraju da će im sadržaj radionica biti dobra priprema i tranzicijska podrška za razvoj osobnih prednosti te za uključivanje u svijet rada, a posebno ih je oduševio ljubazan i prijateljski stav voditelja radionica Matije Vučka.


Industrijska strojarska škola